Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

  1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino 2benatural.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja RITUAL d.o.o. Hotunje 58, 3232 Ponikva (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

S Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Kupca ob oddaji naročila vsakokrat posebej opozorimo oz. ga seznanimo s splošnimi pogoji poslovanja, kupec pa s tem, ko odda svoje naročilo, potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji zavezujejo vse vrste uporabnikov, naročnikov in plačnikov izdelkov pri podjetju Ritual d.o.o..

 1.1. Pravno obvestilo

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino upravlja podjetje RITUAL d.o.o., Hotunje 58, 3232 Ponikva, matična številka 2335956000, davčna številka: SI78787020, ki ga zastopa Boris Rečnik, direktor. Podjetje je zavezanec za DDV in si pridržuje pravico do sprememb pogojev.

  1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
  1. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV IN POLITIKA ZASEBNOSTI

3.1. Splošno

Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z državnimi in mednarodnimi predpisi, ter skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takšnih podatkov.

3.2. Varovanje podatkov

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Trgovec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in drugega kar je neposredno povezano z naročilom ter potrebno komunikacijo za zaključek naročila.

3.3. Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
  • kontaktno telefonsko številko;
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce “opombe naročila” v spletni trgovini;

Za točnost podatkov, ki jih je vnesel uporabnik ne odgovarjamo. Vsi omenjeni podatki se hranijo na strežniku www.2benatura.si 2 leti od dneva nakupa oz do preklica uporabnika.

3.4. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.

3.5. Izvajanje politike zasebnosti

Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.

3.6. Soglasje kupca s Splošnimi pogoji poslovanja

Z uporabo storitev na spletni strani www.2benatura.si in z neposrednim klikom na okence »Strinjam se s pogoji poslovanja« pred nakupom, se uporabnik zavezuje, da prostovoljno, izrecno ter nedvoumno sprejema Splošne pogoje poslovanja in dovoljuje obdelavo svojih osebnih podatkov izključno za potrebe tega naročila, skladno s Splošnimi pogoji ter s predpisi s področja varstva potrošnikov (zajeta tudi evropska Splošna uredba o varstvu podatkov 2016/679) in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

3.7. Soglasje kupca z uporabo njegovih osebnih podatkov v namene trženja in marketinga

Kupec z registracijo in/ali z oddajo naročila na spletni strani izrecno soglaša, da lahko Trgovec pridobljene osebne podatke (ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov in morebitne druge podatke, ki jih ponudniku za namene izpolnitve pogodbe – naročila posreduje kupec), razen za namene pogajanj za sklenitev pogodbe ali za izpolnitev pogodbe – naročila, uporabi tudi za namene neposrednega trženja prek vseh oglaševalskih kanalov, ki jih uporablja Trgovec ter za potrebe z neposrednim trženjem povezane statistične in tržne analize, marketinško profiliranje in segmentacijo.

Vsak kupec mora soglasje za izvajanje neposrednega trženja prek elektronske pošte ponudniku izrecno podati soglasje tudi ob registraciji in/ali oddaji naročila na spletni strani z označitvijo »Prijavite se na novice«. V nasprotnem primeru neposrednega trženja prek elektronske pošte kupec ne bo deležen s tem pa tudi ne bo predhodno obveščen o spletnih akcijah ponudnika in drugih relevantnih vsebinah.

Vsak kupec lahko soglasje za obdelavo osebnih podatkov (dano bodisi preko spleta bodisi preko drugega prodajnega kanala) kadarkoli prekliče z obvestilom po e-pošti: info@2benatural.si ali s klikom na odjavni ukaz znotraj vsakega marketinškega sporočila.

Ponudnik bo kupčevo željo upošteval in najkasneje v 15 dneh dosledno uredil preklic soglasja za namen neposrednega trženja prek dotičnega oziroma vseh oglaševalskih kanalov ter o tem v nadaljnjih petih dneh obvestil kupca. Pri tem kupec ne trpi nobenih stroškov.

  1. PRAVICE UPORABNIKOV V ZVEZI Z VARSTVOM OSEBNIH PODATKOV

 

4.1. Pravica do dostopanja do informacij

Uporabniku spletne strani www.2benatural.si, Trgovec skladno z zakonodajo brezplačno omogoča pravico do pridobitve informacij o morebitni obdelavi njegovih osebnih podatkov in pravico do dostopa le-teh ter kopijo na njegovo pisno zahtevo.

4.2. Pravica do popravka

Uporabniku, na katerega se nanašajo osebni podatki, Trgovec ob upoštevanju namena obdelave omogoča, da se dopolni ali popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim.

4.3. Pravica do izbrisa

Trgovec se zavezuje omogočiti izbris in pozabo osebnih podatkov uporabnikov. Zahteva mora biti naslovljena s predlogom za izbris osebnih podatkov.

4.4. Pravica do prenosljivosti osebnih podatkov

Trgovec na izrecno pisno zahtevo uporabnika, omogoča prenos njegovih osebnih podatkov drugam, če je to tehnično mogoče in komplementarno s programsko opremo Trgovca.

4.5. Pravica do omejitve obdelave

Trgovec se zavezuje kupcu, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico do zahtevka o omejitvi obdelave, kadar velja eden izmed primerov skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679.

4.6. Pravica do ugovora

Trgovec priznava pravico do ugovora kupcu, na katerega se nanašajo osebni podatki in ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim, ki temelji na točki (e) ali (f) člena 6(1) evropske splošne Uredbe 2016/679.

 

  1. REGISTRACIJA

Za uspešen nakup ni potrebna registracija.

Z registracijo na www.2benatural.si postanete član 2benatural. Pravico do nakupa v spletni trgovini 2benatural imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

V primeru nakupa registriranih uporabnikov bodo vneseni podatki varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo vaših naročil, v kar je vključeno tudi pošiljanje na vaš naslov, ki ste ga vnesli ob naročanju. V primeru registracije uporabnika na spletni strani, postanete član, kjer boste prejemali posebne tedenske/mesečne ugodnosti in občasne ponudbe, prilagojene uporabnikovim željam posredovane s strani podjetja Ritual d.o.o., ter nagradne igre, pri čemer članstvo traja tri (3) leta, s tem, da lahko uporabnik kadarkoli izstopi/ se odjavi iz članstva ali pa članstvo podaljša preko elektronske pošte. S tem, ko se uporabnik včlani v register uporabnikov, se tudi strinja, da se njegovi vpisani osebni podatki vodijo in ustrezno hranijo za obdobje 3 let pri podjetju Ritual d.o.o (razen v primeru predčasnega izstopa / podaljšanja članstva). Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

  1. PONUDBA IZDELKOV, ROK DOBAVE IN PREVZEM

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 3 delovne dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavna služba DPD ali Pošta Slovenije d.o.o. na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Za ostale izdelke velja rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

  1. NAČIN PLAČILA

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • z neposredno bančno transakcijo na TRR po predračunu poslanem na elektronski poštni naslov kupca
  • s plačilom s kreditnimi karticami in Paypal
  • z gotovino ob prevzemu dostavni službi.
  1. CENE

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točko 11.). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene vključno s ceno dostave veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
  1. POSTOPEK NAKUPA

9.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom;
  • pregled naročila z načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 9.3. in 9.4.).
  •  

9.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter.
  • izbere način plačila

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

 

9.3. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Dokler njegovo naročilo ni obdelano ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

Če je bil pri naročilu za način plačila izbran “plačilo na TRR – neposredna bančna transakcija”, kupec dobi obvestilo o zadržanem naročilu:

Naročilo zadržano

Kupec dobi na elektronsko pošto vse potrebne informacije za izvršitev plačila za njegovo naročilo. Dokler plačilo ni vidno na TRR prodajalca, je naročilo zadržano.

9.4. Naročilo sprejeto in v obdelavi

Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov, ter preveri če je bilo naročilo plačano na TRR. Če oba pogoja ustrezata, se naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 10.).

9.5. Naročilo zaključeno in poslano na naslov

Ko prodajalec preveri, če je plačilo bilo uspešno opravljeno in sovpada z naročilom, prodajalec odpremi paket preko dostavne službe na dan naslov za dostavo. Kupec dobi obvestilo “Vaše naročilo je zaključeno in poslano na naslov” na njegov elektronski poštni naslov, in le še počaka da se njegov paket pojavi pred vrati.

Enako obvestilo se kupcu pošlje v kolikor je bil izbran način plačila ob prevzemu, paket pa je prodajalec že odposlal na kupcev dani naslov.

  1. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUA, VRAČILO IZDELKOV

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@2benatural.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ki je paket dostavila pod njihovi pogoji (DPD ali Pošta Slovenije d.o.o. s katerimi imamo sklenjeno pogodbo o dostavi).

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca).

  1. DOSTAVA STROŠEK

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je dostavna služba DPD in Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Strošek dostave in pakiranja je 3,50 €  do vrednosti 27,99 €. V primeru nakupa od 28,00 € je strošek dostave brezplačen.

Trgovec si pridržuje pravico, da strošek dostave in pogoje dostave kadarkoli spremeni (glej drugi odstavek 8. točke).

  1. IZDAJA RAČUNA

Ritual d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

  1. VARNOST

 

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost ter ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

  1. OSTALE POMEMBNE IZJAVE
  • Vse cene so z vključenim DDV-jem in veljajo samo za promet v Sloveniji.
  • Prodajalec pošilja pakete preko dostavne službe DPD in Pošte Slovenije d.o.o..
  • Reklamacije sprejema prodajalec samo v kolikor je embalaža in izdelek nepoškodovan in originalno pakiran, brez kakršnihkoli vidnih poškodb ali rabe!
  1. Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

  1. Pritožbe in spori

Ritual d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ritual se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@2benatural.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ritual bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejel pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ritual se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Ritual prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Celju. 

 

  1. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ritual, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pogoji veljajo od 11.5.2020 dalje.